top of page

חמש סיבות שבגללן צריך יועץ משכנתא

עודכן: 29 ביולי 2020

מחפשים בית ומתכננים לקחת משכנתא?

זו כנראה אחת ההחלטות הכלכליות הגדולות ביותר שתעשו בחייכם.

כדי להגשים את החלום בחוכמה, כדאי להיוועץ ביועץ משכנתאות.




למה חשוב שתתכננו את המשכנתא? מדוע היועץ שבבנק לא מספיק עבורכם?



1. הבנק לא לצידכם

כן, אנחנו יודעים, יש לכם חשבון בבנק כבר שנים, ופתחתם שם חשבון בזכות ההורים. אך חשוב לזכור שלבנק אינטרס ברור - הוא דואג לעצמו ולרווחים הכלכליים שלו.

יועץ משכנתאות אובייקטיבי מכל אלה וכאן כדי לדאוג לרווחים האישיים של לקוחותיו.



2. היכרות עם השוק

כי לניסיון יש כוח. כמומחים למדנו שנים, נחשפנו להמון מסלולים ואנחנו מכירים את כל הפקידים בבנקים. זו ההתמחות שלנו כיועצים. אנחנו יודעים לסמן את הבעיות עוד לפני שהן מתרחשות ולטפל בהן. לסלק הלוואות שיהוו מכשול, לגייס הון עצמי שיסייע לכם לקבל תנאים טובים יותר או אפילו להפעיל קשרים ולגרום לבנק 'לתקתק' את המשכנתא שלכם אם התשלום הבא על הדירה כבר בפתח, ועדיין לא קיבלתם אישור.



3. אנחנו בונים משכנתא שמתאימה לכם

מלבד ריביות, תמהיל (הרכב ההלוואה) המורכב ממסלולים שונים הוא החלק החשוב ביותר במשכנתא שלכם. בניית תמהיל נכון יכולה לחסוך לכם הון, או 'להציל' אתכם מעליה של ההחזר החודשי לאורך תקופת ההחזר. הצטרפו אלינו ויחד נעזור לכם לקחת את המשכנתא המתאימה ביותר לכם במחיר הזול ביותר.



4. אנחנו מכירים את כל 'הטריקים'

מכירים את המושג "ריבת זכאות"? ייתכן ולא.

זו דרך אחת מני רבות שתעזור לכם לחסוך עד מאות אלפי שקלים במשכנתא, ולשמור את הכסף לעיצוב בית חלומותיכם. בתור מומחים בתחום, אנחנו מכירים ויודעים את כל הסודות "מאחורי הקלעים". כל אלה שיסייעו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר.



5. אנחנו חוסכים לכם זמן (וזמן שווה כסף)

בירוקרטיה יכולה להיות מייאשת ומאתגרת. תנו לנו לעשות אותה עבורכם. בזמן שתחפשו מנורות ורהיטים, אנחנו ננהל את המשא ומתן אל מול הבנקים נערוך מכרז ריביות ונטפל בכל הטופסולוגיה. אתם תגיעו רק כדי לחתום על ההלוואה בראש שקט ונטול דאגות - ותוכלו להתרכז במה שבאמת חשוב לכם.



רוצה לחסוך כסף במשכנתא?

שיחת

ייעוץ

חינם

bottom of page